IT-system

Et smart system som sørger for at give jer overskud til at fokusere på at drive jeres forretning

Vi har et dedikeret IT-system, som binder vores inddrivelsesprocesser sammen. Det er effektivt. Som kreditor får du brugeradgang, som letter dit administrative arbejde. Det giver dig overblik over dine egne sager og hurtigt indsigt i hver enkelt sag. Du får mere tid til din forretning. Systemet er sikret med password og to-faktor godkendelse.

Som kunde hos Inkazzo A/S får du adgang til vores dedikerede inkasso-IT-system.

Det giver dig den fordel at du får overblik over de sager, som du har sendt til inddrivelse hos os. Du glemmer ikke en sag. Samtidig får du et overblik over, hvor hver enkelt sag står i inkassoforløbet også mht. hvad vi har udført på en sag. Ved et par klik får du mulighed for at dykke ned i detaljerne i hver enkelt sag. Du kan derfor løbende at følge med i, hvad der sker i hver enkelt sag, uden at du behøver at ringe os op. Du må gerne, men det er ikke altid nødvendigt. Vores dokumentation af sagen kan være en fordel, såfremt sagen skal føres videre gennem retssystemet.

Som kunde hos os er det meget let at være velinformeret. Du kan således være med til at tage beslutninger omkring vanskelige sager på et oplyst grundlag. Systemet indeholder et chat room, hvor du kan chatte med vores vagtcentral vedr. igangværende sager. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe til os.

Via din brugeradgang opretter du selv de skyldnersager, som du vil have vores hjælp til at inddrive. Det medfører, at der ikke flyder persondata rundt mellem os på e-mail eller via flere forskellige andre medier, som gør det vanskeligt for begge parter at sikre overholdelse af Persondataforordningen. Din brugeradgang til IT-systemet er beskyttet med password og to-faktorgodkendelse.

Inkazzo systemet giver jer

  • Et skærmbillede der giver jer oversigt over igangværende sager.
  • Indsigten i en sag er kun et par klik væk. Det giver hurtige beslutninger.
  • Vi giver jer mere tid til at fokusere på at drive jeres forretning.
  • Du er som kreditor med hele vejen.
  • Bedre koordination.
  • Al data samlet i et system som sørger for bedre styr på persondata.